این روزها تقاضای ساخت و طراحی سایت بسیار بالا رفته است. بسیاری از افراد هم به دلیل نداشتن تخصص کافی در برنامه نویسی، به دنبال شرکتهای طراحی سایت هستند. حالا شما به عنوان یک شرکت طراحی سایت تازه کار یا حتی حرفهای چه کارهایی برای بازاریابی طراحی سایت انجام دادهاید؟
در این مقاله میخوانید:
حتی اگر حرفهایترین شرکت طراحی سایت در ایران باشید، بدون بازاریابی و تبلیغات نمیتوانید حتی اولین مشتری را جذب کنید! همین که دوستان و آشنایان، پروژه ساخت سایت را به شما محول کردند، شما نوعی از بازاریابی را انجام دادهاید.
اگر یک طراح وب سایت حرفهای هستید و میخواهید تخصص خودتان را به افراد بیشتری نشان دهید و مشتری داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید. قرار است شما را با 10 تا از بهترین روشهای بازاریابی اینترنتی طراحی سایت آشنا کنیم.
بازاریابی طراحی سایت چیست؟
بازاریابی یاMarketingبه معنای شناسایی و رفع نیازهای انسانی برای سودآوری است؛ یعنی شما کالاهایی را بهمنظور رفع نیاز مردم تولید میکنید که در نهایت منجر به کسب درآمد میشود. اما برای کسب درآمد نیاز به یک استراتژی تبلیغاتی و فروش دارید.
البته بازاریابی اینترنتی فقط مربوط به فروش کالا نیست. کسب و کارهای خدماتی مثل طراحان سایت بهمنظورجذب مشتریهم نیاز به بازاریابی دارند. بازاریابی طراحی سایت به مجموعه استراتژیهایی گفته میشود که باعثشناسایی بازار هدفو جذب آنها برای ساخت سایت میشود. بسته بهپرسونای مخاطبان، نوع تبلیغ طراحی سایت شما باید متفاوت باشد.
راههای جذب مشتری برای طراحی سایت
یک طراح سایت برای کسب درآمد نیاز به دریافت پروژه طراحی سایت دارد. به همین خاطر باید بتواند در بازار پررقابت طراحان، گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. بسیاری از افراد تصور میکنند همین کهلینک 1 گوگلدر کلمه “شرکت طراحی سایت” باشند، روزانه صدها پروژه طراحی سایت میگیرند.
اما با رعایت چند استراتژی بازاریابی میتوانید در مدت زمان کوتاهتر، مشتریان بیشتری بگیرید. مزیت انجام پروژه طراحی سایت این است که کار شمابعد از تحویل پروژهتمام نمیشود. بسیاری از صاحبان وبسایت با شما یک قرارداد پشتیبانی سایت هم میبندند.
پس اگر یک فریلنسر طراحی سایت یاشرکت دیزاینر سایتهستید، از این روشهای بازاریابی استفاده کنید:
1- با تولید محتوا، تخصص خودتان را ثابت کنید
یکی از راههای جذب بازدید کننده به وب سایت شما از تولید محتوا میگذرد. محتوا میتواند به صورت تصویری در آپارات و یوتیوب یا متنی در بخش وبلاگ سایت یا پیج اینستاگرامی شما باشد. در زمان تولید محتوا باید دو دسته از مشتریان را هدف قرار دهید:
مشتریانی که هیچ اطلاعاتی در مورد وبسایت و نحوه ساخت سایت ندارند.
مشتریان حرفهای که برای طراحی سایت، تخصص هر شرکت را بررسی میکنند.
وب سایت شما مهمترین فضای بررسی نمونه کارها و تخصص تیم محسوب میشود. اگر شما ادعا دارید بهترین وبسایت را به مشتری تحویل میدهید، باید وب سایت شما هم حرفهای باشد. از طرف دیگر موضوعات مرتبط با طراحی سایت، سئو سایت و... در وبلاگ داشته باشید.
با استفاده از همینمقالات وبلاگمیتوانید در نتایج جستجو رتبه خوبی بگیرید و از این طریق مشتری جذب کنید. اینستاگرام و لینکدین هم فضای خوبی بهمنظور بررسی نظرات مشتریان سابق شما، تولید محتوا و نمونه کارها است.
از طرف دیگر با کمک گرفتن از موضوعات ترند حوزه کسب و کار خودتان، ویدئوهای پربازدید درست کنید. مثلاً موضوعاتی مثلهوش مصنوعیو... در دنیای اینترنتی بازدید خوبی دارند. محتواهای مفید برای هرکانال بازاریابیداشته باشید.
نکته:بسیاری از مشتریان سایت ساز اپگرام از طریق مطالعه مقالات وبلاگ با نوع کسب و کار و خدمات ما آشنا میشوند. شما هم میتوانید از این روش استفاده کنید. البته بد نیست با14 اشتباه رایج در بازاریابی محتواییکه هر مدیر سایتی ممکن است مرتکب شود، آشنا شوید.
2- سئو سایت را مبنا و پایه کار خود قرار دهید
یک استراتژی کاملاً رایگان برای جذب مشتری، استفاده از تکنیکهای سئو سایت است. زمانی که روی کلمات کلیدی وبسایت سئو انجام میدهید و سایتتان را برای موتورهای جستجو بهینه میکنید؛ دو دروازه برای ورود بهصفحه اول گوگلپیدا کردید.
اینجاست که باید محتواهای مفید و مرتبط با طراحی سایت در وبلاگ بنویسید. محتواهای وبلاگ شما برای جذب بازدیدکننده نیاز بهسئودارند. پس چه بهتر که بتوانید از یک روش رایگان بازدیدکننده داشته باشید و بازاریابی اینترنتی انجام دهید.
فرض کنید کاربر در گوگل کلمه “انواع روشهای طراحی سایت” را جستجو میکند. اگر شما در وبلاگ چنین مقالهای داشته باشید و سایتتان از نظر گوگل بهینه باشد، به احتمال زیاد لینک سایت شما در صفحه اول مشاهده میشود.
کاربر بعد از مطالعه مقاله تصمیم میگیرد تا یک شرکت طراحی سایت پیدا کند؛ اینجاست که با قرار دادن یکcall to actionقوی میتوانید برای شرکت مشتری جذب کنید. البته همین که وب سایت شما توانستهچراغ سبز گوگل را از نظر بهینه بودن سایت کسب کند، نکته قابل توجهی است.
3- با کاربران تعامل داشته باشید
یک شبکه ارتباطی قوی به صورت حضوری یا مجازی ایجاد کنید. شبکهای که مشتریان سابق یا جدید شما بتوانند از این طریق با شما تعامل داشته باشند. مثل:
ساخت حساب کاربری در لینکدین، گروه تلگرامی و پیج اینستاگرامی
شرکت در رویدادهای مهم طراحی سایت
برگزاری وبینارهای مجازی بهمنظور جذب مشتری و معرفی کسب و کار
از افراد متخصص یا مشتریان سابقتان بخواهید تا به تیم شما امتیاز دهند. همیشه گوش شنوایی برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات کاربران داشته باشید. در زمان مواجه با انتقادات حق را به مشتری بدهید و ایرادات کارتان را اصلاح کنید.
با این کار افرادی که از طریق شبکههای اجتماعی با شما آشنا میشوند میتوانند به نظرات مشتریان سابق هم دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر اگر سؤالی در مورد قیمت، نحوه طراحی سایت و... داشته باشند، در شبکههای اجتماعی با شما در ارتباط هستند. با این کار اعتماد کاربران را جلب میکنید.
4- از بازاریابی شبکه های اجتماعی غافل نشوید
یکی از راههای جذب مشتری، از طریق شبکههای اجتماعی است. شما میتوانید با تولید محتوا در شبکههای اجتماعی مشتریان زیادی جذب کنید. از طرف دیگر میتوانید آنلاین شاپهای اینستاگرامی را نسبت به ساخت سایت علاقهمند کنید.
بهآنلاین شاپهای پرفروشیا کوچک در اینستاگرام پیام دهید و آنها را بهوبینارمجازی خودتان دعوت کنید. در وبینار به آنلاین شاپها از مزایای ساخت سایت بگویید. با ساخت ریلزهای پرطرفدار و پستهای آموزشی هم میتوانید تبلیغات داشته باشید و مشتری جذب کنید.
در شبکههایی مثلتلگرام یا لینکدینهم میتوانید مستقیم با کارفرماها در ارتباط باشید و پروژه بگیرید. مثلاً در یک کانال طراحی سایت عضو شوید و به افرادی که دنبال طراح سایت میگردند، پیام دهید. در این فضاها نیاز به تبلیغات ندارید، خدمات قابل ارائه را به مشتری معرفی و منتظر تصمیم گیری نهایی آن بمانید.
5- در وبسایتهای پربازدید تبلیغ کنید
سایتهای پربازدید اینترنتی فضای خوبی برای تبلیغات هستند. وبسایتها در ازای تبلیغات، هزینه دریافت میکنند؛ در عوض مشتریان زیادی از این طریق با کسب و کار شما آشنا میشوند و به شما پروژه میدهند. حالا چند نوع محتوای تبلیغاتی مختلف برای وب سایت داریم:
رپورتاژ آگهیمحتوای متنی است که به عنوان یک مقاله تبلیغاتی در وبسایتها قرار میگیرد.
بنر تبلیغاتییک تصویر یاGifجذاب است که در صفحات مختلف سایتهای پربازدید قرار میگیرد.
تبلیغات ویدئوییکه قبل از پخش ویدئوی اصلی سایت، نمایش داده میشود.
تبلیغات کلیکیکه بر اساس تعداد کلیک روی لینک وب سایت، باید هزینه پرداخت شود.
تبلیغات همسانکه به عنوان پیشنهاد استفاده از خدمات به کاربر نمایش داده میشود.
تبلیغات ریتارگتینگکه بازدیدکنندگان سابق وبسایت شما را برای استفاده از خدمات ترغیب میکند.
از طریق وب سایت یکتانت میتوانید کمپینهای تبلیغاتی بسازید.یک صفحه لندینگ برای خدمات خودتان داشته باشید و لینک این صفحه را برای تبلیغات استفاده کنید. میتوانید در این صفحه نمونه کارهایتان را هم قرار دهید.
6- از سایتهای خبری کمک بگیرید
سایتهای خبری فضای خوبی برای جذب مخاطب هستند. بسیاری از افراد بهمنظور مطالعه اخبار روز به سایتها سر میزنند. شما میتوانید جدیدترین اخبار حوزه کاری را به عنوان رپورتاژ آگهی در سایتهای خبری قرار دهید.
از طرف دیگر میتوانید پیشرفتهای کاری خودتان را در این وبسایتها بنویسید. مثلاً اگر در یک ایونت بزرگ کشوری مقام آوردید یا توانستید در حوزه کاریتان پیشرو باشید، مخاطبان میتوانند از طریقجدیدترین اخباربا شما آشنا شوند.
از طرف دیگر اگر کاربری اسم شما را در گوگل جستجو کند، به احتمال زیاد لینک این خبرها را میبیند. این میتواند یک نکته مثبت برای شرکت طراحی سایت شما باشد.
7- نظر کاربران را در مورد کسب و کارتان بپرسید
به سراغ مشتریان فعال و کاربران دنبال کننده در شبکههای اجتماعی بروید. یکفرم نظرسنجی بسازیدو از آنها بخواهید نظر خودشان را در مورد شما به اشتراک بگذارند. از مشتریان خودتان هم بخواهید تا نظر خودشان را در مورد نحوه همکاری با شما و میزان رضایتمندی از پروژه طراحی سایت اعلام کنند. البته نظرات مثبت و منفی را در کنار یکدیگر قرار دهید.
نظر مشتریان را میتوانید در این قالبها به بازدیدکنندگان نمایش دهید:
ویدئو یا صدای ضبط شده مشتری را با کسب اجازه در اینستاگرام، لینکدین یا صفحه سایت قرار دهید.
از مشتریان بخواهید تا در گوگل مپ یا زیر پستهای شبکه اجتماعی شما، نظرشان را ثبت کنند.
متن تشکر مشتریان سابق یا فعلی خودتان را در صفحه ابتدایی وب سایت قرار دهید.
8- از انواع تبلیغات استفاده کنید
هر راهی که با هزینه کم میتواند مشتری جذب کند را امتحان کنید. حتی از مشتریان فعلی بخواهید تا شما را به دوستان و آشنایان معرفی کنند. انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب مشتری طراحی سایت شامل موارد زیر هستند:
ایمیل مارکتینگمیتواند فرصت خوبی برای جذب مخاطبان از طریق ایمیل باشد. به بازدیدکنندگانی که در خبرنامه وبلاگ شما عضو شدند یکایمیل تبلیغاتیبفرستید. اگر بتوانید یک تخفیف ویژه به این افراد بدهید، شانس شما برای جذب مشتری افزایش پیدا میکند.
تبلیغات گوگلصفحات وبسایت شما را بابرچسب Sponsoredدر صفحه اول گوگل نمایش میدهد. لیست کلمات کلیدی صفحات مهم وب سایت خودتان را که منجر به جذب مشتری میشود، درگوگل ادزوارد کنید.
تبلیغات پیامکیبرای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتری بسیار کاربرد دارد. میتوانید با استفاده از سرویسهای پیامک انبوه مثلملی پیامک، افراد را بر اساس موقعیت اجتماعی، سن، جنسیت و... دسته بندی کنید. به مخاطبان هدفپیامک تبلیغاتیساخت سایت بفرستید و لینک وبسایتتان را قرار دهید.
تبلیغات دهان به دهانتوسط مشتریان و مخاطبان شما انجام میشود. اگر بتوانید پروژه طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی و خدماتی مشتریان را با موفقیت تحویل دهید، مشتری شما را به دیگران معرفی میکند.
تبلیغات محلیبرای پخش کارت ویزیت و تراکت تبلیغاتی به کسب و کارهای محلی مثل رستوران، سوپرمارکت، کافه، فروشگاه و... به کارتان میآید.
تبلیغات گوگل مپروش خوبی برای جذب مشتری است. اگر یک دفتر یا شرکت فیزیکی طراحی دارید، میتوانید آن را در ابزار google mapثبت کنید. اگر کسی در گوگل عبارت “شرکت طراحی سایت” را جستجو کند، احتمال دارد نام شرکت شما در جعبه گوگل مپ کنار صفحه نمایش داده شود.
اینفلوئنسر مارکتینگیکی از روشهای بازاریابی شرکت طراحی سایت محسوب میشود. البته این کار هزینه زیادی دارد؛ اما در اکثر موارد فرد تبلیغ دهنده بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است. شما باید بدانید به کداماینفلوئنسرچطور و در چه زمانی تبلیغ میدهید.
افلیت مارکتینگروش عالی برای جذب مشتری از طریق همکار در فروش است. برخی از افراد در فضای اینترنت کسب و کار شما را تبلیغ میکنند. شما میتوانید به ازای جذب مشتری به این افراد پورسانت بدهید.
با سایر شرکتها و برندهای مرتبط با حوزه کاری خودتان همکاری و تعامل داشته باشید. مثلاً اگر شرکت شما به صورت اختصاصی در زمینه طراحی سایت فعالیت میکند، مشتریان شما نیاز به خدمات سئو، تبلیغات، تولید محتوا، مدیریت سایت و... دارند.
میتوانید یک شرکت حرفهای سئو سایت پیدا کنید و به مشتریان خودتان پیشنهاد دهید با این شرکت همکاری کنند. زمانی که با این نوع شرکتها همکاری داشتید، میتوانید همانند شرکت اپگرام یکبخش معرفی همکارانایجاد کنید.
شرکتهای نوین، ملی پیامک، دیدوگرام و نوین ویپ هم در وب سایت خودشان لینک سایت اپگرام را قرار دادند. با این کار به مشتریان اپگرام میگوییم تا برای استفاده از خدمات پیامک انبوه (ملی پیامک)، استخدام طراح اینستاگرام (دیدوگرام)، بازاریابی دیجیتال (نوین) و شخصی سازی تلفن گویا (نوین ویپ) استفاده کنند.
10- وجه تمایز خودتان با سایر رقبا را برجسته کنید
زمانی که میخواهید خدمات طراحی سایت شرکت را به دیگران معرفی کنید، نیاز دارید تا از مزایا و معایب کارتان هم حرف بزنید. بهمنظور این کار باید ابتدا رقبای طراح سایت را آنالیز کرده باشید. ببینید این شرکتها چه خدمات و آفرهای ویژهای برای مشتریان خودشان دارند؟
مثلاً شرکت آقای رحمانی به آنلاین شاپهای اینستاگرامی،تخفیف 20٪ساخت سایت با وردپرس میدهد. با این روش توانسته آنلاین شاپهای زیادی را جذب کند. شرکتسایت ساز اپگرامهمهاست رایگان + دامنه هدیه + پشتیبانی 24 ساعته + امکان خرید اقساطی و امکان ساخت سایت در کمتر از 1روز را فراهم کرده است.
مشتریان اپگرام هم از این خدمات استقبال کرده و برایساخت سایت از سایت سازاستفاده میکنند. البته مشتریان اپگرام برای ساخت سایت نیاز به همکاری با تیم طراحی سایت ندارند. خودشان میتوانند با چند کلیک و بدون دانش برنامه نویسی سایت بسازند.
شما هم به عنوان یک شرکت طراحی سایت نیاز مشتریان را درک کنید؛ در آخر امکانات ویژهای برای مشتریان در نظر بگیرید. مثلاً اگر یکطراح سایتپشتیبانی ۱ساله برای مشتریان دارد، شماپشتیبانی رایگان ۲سالهداشته باشید.
ابزارهای کاربردی بازاریابی طراحی سایت
در مقاله آموزش بازاریابی طراحی سایت با 10 استراتژی مهم بازاریابی آشنا شدید. دور از ذهن نیست که برخی از روشهای بازاریابی لیست ما، ابزارهای مخصوص به خودشان هم داشته باشند. به عنوان مثال شرکت Google بیش از10 ابزار کاربردی برای مدیریت کسب و کار اینترنتیدارد. بسیاری از این سرویسها برای بازاریابی طراحی سایت به درد میخورند.
در ادامه 5 ابزار کاربردی برای بازاریابی طراحی سایت و جذب مشتری را معرفی میکنیم.
1- ابزار گوگل آنالیتیکس
Google Analytics یک سرویس تجزیه و تحلیل رایگان وبسایت است. این سرویس بر اساس ترافیک روزانه وبسایت گزارشهای کاربردی در مورد میزان ورودیهای سایت، تعامل کاربران و... به شما میدهد. اگر میخواهید تأثیربازاریابی محتواییخودتان را آنالیز کنید، به این اطلاعات نیاز دارید:
صفحات بازدید شده توسط کاربران
مدت زمان حضور کاربر در هر صفحه
منابع ورودی کاربر به وب سایت (تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی، گوگل و...)
از این اطلاعات متوجه میشوید که کدام روش بازاریابی به دردتان میخورد و باعث افزایش نرخ ورودی و نرخ تبدیل کاربر میشود. برای به دست آوردن این اطلاعات نیاز دارید تا وبسایت خودتان را به آنالیتیکس متصل کنید.نحوه اتصال سایت به گوگل آنالیتیکسهم بسیار ساده است.
2- ابزار سرچ کنسول
یکی دیگر از ابزارها کاربردی و رایگان گوگل، سرچ کنسول است.سرچ کنسولهم مثل آنالیتیکس دارای اطلاعات کاربردی زیادی است؛ با این تفاوت که اطلاعات گوگل را در مورد نحوه عملکرد وب سایت مورد بررسی قرار میدهد.
کلمات کلیدی که کاربران با آن شما را پیدا کردهاند و رتبه هر صفحه درنتایج SERPرا بررسی میکند. با استفاده از این ابزار میتوانید نتیجه بهینه سازی سایت و محتواها را آنالیز کنید.
3- ابزار Semrush
به عنوان صاحب کسب و کار باید همیشه یکقدم از رقبا جلوتر باشید. اما چطور و با چه ابزاری میتوانید استراتژی رقبا و کلمات کلیدی هدف آنها را بررسی کنید؟ با استفاده از ابزار Semrush میتوانید اطلاعات کاربردی زیادی از شرکتهای رقیب طراحی سایت به دست بیاورید.
با وارد کردن دامنه سایت رقبا در سایت Semrush، به این اطلاعات برمیخورید:
کلمات کلیدی مورد هدف رقبا
بک لینکهای رقبا
محتواهای مورد استفاده رقبا
رتبه سایت
ترافیک ورودی وبسایت رقبا
و...
4- تبلیغات Google Ads
Google Ads همان ابزاری است که برای تبلیغات گوگل به آن نیاز دارید. اگر میخواهید با پرداخت هزینه، لینک وب سایت شما در کلمات کلیدی خاص رتبه 1 گوگل را بگیرد، Google Ads به کمک شما میآید.
با استفاده از بخش keyword plannerگوگل ادز میتوانید به صورت رایگان استراتژی کلمات کلیدی خودتان را تعیین کنید. با استفاده از این استراتژی تصمیم میگیرید که روی چه کلمات کلیدی تبلیغات داشته باشید.
5- وبسایت های فریلنسری مطرح جهان
یکی از راههای بازاریابی طراحی سایت مربوط به دریافت پروژه تیمی ازوب سایتهای فریلنسریمطرح جهان است. سایتهایی مثل Fiverr و Upwork مکان خوبی برای جذب مشتریان برای طراحی سایت هستند.
روال کار در این سایتها هم بسیار ساده است. شما یک حساب کاربری میسازید و نمونه کارها و سابقه کاری خودتان را در آن مینویسید. زمانی که کارفرما نیاز به طراحی سایت داشته باشد، پیشنهاد قیمتو زمان تقریبی اتمام پروژه را تعیین میکنید.
کارفرما هم تصمیم میگیرد پروژه را به کدام فریلنسر بدهد. اگر تجربه بالایی در زمینه طراحی سایت دارید و دلتان میخواهد درآمد دلاری داشته باشید، سایتهای فریلنسری بهترین انتخاب هستند.
در آخر برای بازاریابی طراحی سایت بدانید!
انتخاب روش بازاریابی و شروع تبلیغات نقطه پایان کار یک شرکت طراحی سایت نیست. شما باید به طور منظم بررسی کنید که کدام روش بازاریابی باعث جذب مشتری بیشتری شده و سودآور بوده است.
روشهای بیهوده بازاریابی را از لیست حذف کنید و بودجه کسب و کارتان را روی روشهای پربازدید بگذارید.از طرف دیگر به این نکات توجه کنید:
به عنوان بازاریاب طراحی سایت باید بتوانید از محصول و خدمات خودتان دفاع کنید. به همین خاطر باید صفر تا صد خدمات طراحی سایت را مثل کف دست بشناسید.
مشتریان بالقوه را شناسایی کنید. ببینید که از چه طریقی میتوانید این افراد را جذب کنید.
بودجهای را برای بازاریابی مشخص کنید. بر اساس بودجهای که دارید میتوانید تصمیم بگیرید چه نوع تبلیغاتی به دردتان میخورد.
وجه تمایز و رقابتی نسبت به همکاران حوزه کاری خودتان داشته باشید. چرا مشتری باید شما را برای طراحی سایت انتخاب کند؟
اگر سؤال یا نظری در خصوص روشهای بازاریابی شرکت طراحی سایت در سال 1403 دارید، نظر خودتان را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.
سؤالات متداول
بازاریابی طراحی سایت چیست؟
بازاریابی طراحی سایت به مجموعه اقداماتی گفته میشود که با در نظر گرفتن نیاز و علاقهمندی مخاطبان، باعث جذب مشتری میشود. با این روش میتوانید نرخ تبدیل وبسایت را بالاتر ببرید و از فروش خدمات درآمد داشته باشید.
بهترین روشهای بازاریابی طراحی سایت چیست؟
بهترین روش بازاریابی کسب و کار شامل تولید محتوای متنی و ویدئویی، سئوی سایت، تبلیغات، تعامل با کاربران، فعالیت شبکههای اجتماعی و مشارکت با سایر برندها میشود.
قیمت سفارش طراحی سایت چقدر است؟
قیمت سفارش طراحی سایت بسته به نوع وب سایت و روش طراحی بین 10 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان متغیر است.
چطور فروش شرکت طراحی سایت را افزایش دهیم؟
با استفاده از بازاریابی محتوایی، شبکههای اجتماعی، تبلیغات در سایتهای پربازدید، تبلیغات گوگل، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات پیامکی میزان فروش وبسایت طراحی سایت خودتان را افزایش دهید.
چگونه با بازاریابی برای شرکت طراحی سایت مشتری جذب کنیم؟
اگر بتوانید با کاربران تعامل داشته باشید و به خوبی خدمات خودتان را معرفی کنید، شانس جذب مشتری شما افزایش پیدا میکند. با شرکت در سمینارهای مهم، ایجاد وبینار اینترنتی و ساخت حساب کاربری در شبکههای اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان میتوانید به صورت گستردهتر تبلیغات کنید.
Today I shall be meeting with interference, ingratitude, insolence, disloyalty, ill-will, and selfishness all of them due to the offenders` ignorance of what is good or evil.
But for my part I have long perceived the nature of good and its nobility, the nature of evil and its meanness, and also the nature of the culprit himself, who is my brother (not in the physical sense, but as a fellow creature similarly endowed with reason and a share of the divine);therefore none of those things can injure me, for nobody can implicate me in what is degrading.
Neither can I be angry with my brother or fall foul of him; for he and I were born to work together, like a man`s two hands, feet or eyelids, or the upper and lower rows of his teeth.
To obstruct each other is against Nature`s law - and what is irritation or aversion but a form of obstruction.
Consectetur adipiscing elit. Praesent vel tortor facilisis, volutpat nulla placerat, tincidunt mi.
Nullam vel orci dui. Su spendisse sit amet laoreet neque. Fusce sagittis suscipit sem a consequat. Proin nec interdum sem.
Quisque in porttitor magna, a imperdiet est. Donec accumsan justo nulla, sit amet varius urna laoreet vitae. Maecenas feugiat fringilla metus.
Nullam vel orci dui. Su spendisse sit amet laoreet neque. Fusce sagittis suscipit sem a consequat. Proin nec interdum sem.
Quisque in porttitor magna, a imperdiet est. Donec accumsan justo nulla, sit amet varius urna laoreet vitae. Maecenas feugiat fringilla metus.
میشل ویلیامز
استفاده از این متن تستی می تواند سرعت پیشرفت پروژه را افزایش دهد، و طراحان به جای تایپ و نگارش متن می توانند
میشل ویلیامز
استفاده از این متن تستی می تواند سرعت پیشرفت پروژه را افزایش دهد، و طراحان به جای تایپ و نگارش متن می توانند
میشل ویلیامز
استفاده از این متن تستی می تواند سرعت پیشرفت پروژه را افزایش دهد، و طراحان به جای تایپ و نگارش متن می توانند